torek, 26. april 2011

Brezplačne domene

Manj znana brezplačna domena je co.cc, ki poleg navadne preusmeritve ponuja tudi dns storitve. S to sem včasih nekaj poizkušal, vendar nisem bil preveč zadovoljen. sem bolj znana je druga brezplačna domena, to je dot.tk domena, s končnico .tk. Vsi, ki ste to domeno obiskali pred leti, verjetno menite da je to slab primer brezplačne domene z veliko reklamami, ki deluje samo na osnovi preusmeritve. Vendar se je .tk domena od tistih časov precej spremenila. Ne vsebuje več reklam, pa tudi hitrejša je. Za marsikoga bo dobrodošla novost tudi ta, da sedaj (ali pa že kar nekaj časa) pri dot.tk brezplačno ponujajo tudi DNS, da lahko bolje upravljate s svojo domeno. 



Pred kakim letom sem tako s pomočjo te domene uporabljal google apps in si tako ustvaril tudi svoj e-mail naslov z domeno, ki so jo uporabljali tudi moji prijatelji. Torej ime@vasadomena.tk. n stvar je neverjetno dobro delovala! Problem je prišel sedaj, ko sem poskušal v google apps namestiti domeno za medmrezje.tk, vendar brez uspeha. Ali sem pozabil kako se to naredi ali pa je Google preprečil uporabo Google apps z domeno .tk. Kakorkoli, če mi bo uspelo, vam bom poročal kako, da si boste lahko potem še vi ustvarili brezplačen e-mail naslov ime@vasadomena.tk.
Če poznate še katero drugo podobno storitev, pa vabljeni k komentiranju ;)

0 komentarji:

Objavite komentar