sobota, 16. julij 2011

Google + vabilo

Kdor potrebuje Google plus vabilo, naj mi komentira ali pa naj mi piše na medmrezje@medmrezje.tk ;)

5 komentarji:

  • Sašo Ornik says:
    16. julij 2011 ob 21:21

    Jaz, jaz, jaz :)

    Me res zanima, ali je boljši od facebooka.

    jinaver@yahoo.co.uk

  • Medmrežje says:
    23. julij 2011 ob 14:20

    Kdor si še želi vabilo ima na voljo le še nekaj uric, ker potem odhajam na počitnice in ne vem če bom imel tam na voljo dostop do interneta. Drugače pa dobite tudi naslednji teden.

    Lep pozdrav!

  • Anonimni says:
    26. julij 2011 ob 10:11

    Hej.
    Bi blo fajn videt kaj nudi google +. Moj mejl: igor.lebar@gmail.com
    tnx

  • Anonimni says:
    31. julij 2011 ob 07:53

    Če imaš še kakšno vabilo, bi bil zelo vesel, če mi ga pošlješ.Hvala vnaprej.
    Moj mail : colaric.p@gmail.com

  • Anonimni says:
    31. julij 2011 ob 09:33

    tudi jaz bi se priporočal za vabilo :)
    sporthart@gmail.com
    hvala in lp, Lojze

Objavite komentar