petek, 14. oktober 2011

Izšel je Ubuntu 11.10


Pred nekaj meseci sem preklopil na (brezplačni!) operacijski sistem Ubuntu, ki me zaenkrat še ni razočaral. OK, je bilo nekaj kiksov (predvajanje filmov, zagon iz spanja na prenosniku), za katere je bilo potrebno nekaj iznajdljivosti, da sem jih uredil. 



Odkar sem te kikse uredil, mi Ubuntu dela super. Brez problemov, brez bojazni da bi prejel viruse in zaenkrat vse, kar sem prej delal v Windowsih lahko delam na Ubuntuju. Izjema bodo verjetno kakšni res posebni programi, kot je program SPSS, pa še ta ima svojega skoraj dvojnika v Ubuntuju. Na računalniku imam torej za vsak slučaj še oba operacijska sistema. Z Ubuntujem bodo gotovo razočarani navdušeni igralci igric, ki so v glavnem zgrajene za operacijski sistem Windows. (spletne igrice delujejo ;) )

Danes pa je izšla še nova verzija Ubuntuja 11.10, ki jo moj računalnik pravkar posodablja (da, medtem ko mi posodablja operacijski sistem, lahko pišem blog :) ) in komaj čakam da preizkusim. Kot obljubljajo na slovenski verziji Ubuntu spletne strani, je Ubuntu 100% preveden v slovenščino.

Pozor! Ko/Če boste preizkušali Ubuntu, ne prehitro obupat, saj je potrebno nekaj časa, da se navadite na nov sistem. Sam sem bil zbegan, a ko sem dobil situacijo pod nadzor, je postalo vse OK.



1 komentarji:

  • Zoran says:
    16. oktober 2011 ob 10:17

    Bom si ga pobral in dal na Vmware server, da izprobam.

Objavite komentar