sreda, 4. maj 2011

Imejte e-mail s svojo brezplačno domeno

Ker mi v Google Apps ni uspelo narediti e-mail računa za mojo brezplačno .tk domeno, sem poiskal drugo pot in jo našel pri ponudniku Zoho. Kot sem že pisal, zoho podoben Googlovim aplikacijam, vendar je bolj namenjen za poslovno uporabo. je pa tudi brezplačen in ga kljub temu lahko uporabljate zase. Kako torej imeti brezplačen e-mail s svojo domeno?





Najprej registrirajte svojo domeno pri dot.tk. Nato se registrirajte še pri Zohu. Predlagam da se registrirate kar s klikom na Googlov gumb, da boste lahko uporabljali Zoho preko Googlovega računa. Poiščete svoj nov mail (ki še ni tisti pravi, ki ga hočete) in levo zgoraj poiščete gumb z Domain (oziroma nekaj na domain). Sedaj vnesete svojo novo domeno, ki ste jo že registrirali, kliknete gumb za naprej in prikažejo se vam navodila za CNAME. Zdaj greste spet na dot.tk, poiščete link modify domain in sedaj sledite navodilom s zoho za CNAME. Tukaj boste morali počakati kakšno uro, da se bo zadeva prijela, zato se nič ustrašit, če po pritisku na verify zoho še ne bo prijel. Vmes ko boste čakali, da lahko pritisnete verify, pa lahko sledite še navodilom za mail MX, ki so malo nižje od CNAME navodil. To je v bistvu to. Sedaj lahko po mili volji ustvarjate (pod user details s klikom na add user) nove maile z naslovom karnekaj@vašadomena.tk . In čisto brezplačno.

Tako imam končno uradni e-mail naslov: medmrezje@medmrezje.tk s (pazi zdaj) 25024 MB prostora. huuhu :)

Če si kdo želi e-mail z domeno @medmrezje.tk, naj komentira ali mi piše na nov e-mail :). 

Poleg tega, če bo kdo rabil pomoč, sem tudi na voljo ;)

0 komentarji:

Objavite komentar